Funkce uživatele
Moje oblíbené nemovitosti Moje filtry Upravit profil Vložit inzerát
Region
mapa

Dispozice a stáří

Dispozice
Stáří inzerátu
Okresy
Liberec
Ústí n. L.
Okresy

Cena a plocha

Stav nemovitosti
Konstrukce
Umístění objektu
Dostupnost
Prezentace
Rozšířené hledání

Kanceláře k pronájmu Děčín Děčín I-Děčín

Právě teď můžete vybírat ze 4 komerčních prostor k pronájmu

Pronájem kanceláře 300 m² Děčín, 28. října

Nabízíme pronájem samostatných kanceláří v lékařském a administrativním centru v Děčíně 1. K dispozici jsou variabilní prostory od 20 m2 do 100 m2 s vlastní kuchyňkou či umyvadlem se samostatným vchodem ze společné chodby. Pronajmout lze jednu místnost až po větší vzájemné propojené prostory. Možnost vyhrazeného parkování na vlastním oploceném parkovišti a individuálních úpr

Pronájem kanceláře 20 m² Děčín, Pohraniční

Pronájem variabilních ploch pro administrativu a služby v centru Děčína. Objekt se nachází v úzkém centru Děčína. Moderní multifunkční objekt je v současnosti sídlem pobočky České spořitelny, dále Generali Česká pojišťovny a dalších poradenských firem. K dispozici jsou prostory ve 2. a 3. N.P. o plochách od 12 do 800 m2. Pronajmout lze jednotlivé kanceláře nebo i větší celky. Budova je

Pronájem kanceláře 800 m² Děčín, Pohraniční

Pronájem variabilních ploch pro administrativu a služby v centru Děčína. Objekt se nachází v úzkém centru Děčína. Moderní multifunkční objekt je v současnosti sídlem pobočky České spořitelny, dále Generali Česká pojišťovny a dalších poradenských firem. K dispozici jsou prostory ve 2. a 3. N.P. o plochách od 12 do 800 m2. Pronajmout lze jednotlivé kanceláře nebo i větší celky. Budova je

Pronájem kanceláře 150 m² Děčín, Pohraniční

Pronájem sdílené kanceláře „full servis“ Nabízíme k pronájmu moderní sdílené administrativní prostory. Jste obchodník, konzultant apod., hledáte pěkné prostory v centru Děčína? Nabízíme možnost využití sdílené kanceláře a umístění sídla Vaší firmy s kompletním administrativním a technickým zázemím. Služby společné recepce, vítaní a uvádění klientů do zasedací místnosti pro 8 osob, občerstvení (ká